سایت تارووووووووووت

سایت تارووووووووووت

سایت تارووووووووووت

سایت تارووووووووووت

سایت تارووووووووووت

عفونت قارچی واژن

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

عفونت قارچی واژن

عفونت های قارچی واژن می تواند از طریق مقاربت جنسی منتقل شود اما در طبقه بندی بیماری ها به عنوان یک بیماری انتقال یافته به نظر نمی رسد. درمان این نوع عفونت معمولا ساده و ممکن است، اما متفاوت از نوع عفونت و شدت آن است. یک نوع قارچ مخمر به نام Candida albicans وجود دارد که گاهی اوقات به صورت پاتوژن ها در دهان، واژن، کشاله ران، زیر بغل و دیگر مناطق مرطوب پوست یافت می شود. عفونت قارچی واژن یک شیوع معمول با خارش واژن و سوزاندن ادرار است. در معاینه، دیواره های واژن قرمز و غشاهای مخاطی سفید معمولا ظاهر می شود. در نوزادان در منطقه پوشک، این عفونت قارچی می تواند درماتیت (حساسیت پوست) پوشک و تشخیص آن با ضایعات پوست قرمز را تشدید کند. کاندیدیازیس بین انگشتان شایع در زنان میانسال و سالخورده که مدت طولانی دستانشان را در آب و شستشو دارند، بیشتر در افراد دیابتی شایع است.
عفونت قارچی واژن در حاملگی

حدود یک در هر پنج زن باردار عفونت های خارش و واژینال است. عفونت باکتری واژن زمانی اتفاق می افتد که باکتری هایی که به طور طبیعی در واژن حضور دارند بیش از حد رشد می کنند. این احتمالا به خاطر تغییرات هورمونی در دوران بارداری است و نسبتا رایج است. اگر عفونت باکتری واژن مورد درمان قرار نگیرد، علائم واژینیت همچنان ادامه دارد و ممکن است منجر به زایمان زودرس یا تولد نوزاد کم وزن شود. عفونت باکتری واژن با یک فرهنگ ساده واژن قابل تشخیص است. برای انجام این کار، دکتر شما سواب را به واژن خود تزریق می کند و یک نمونه از تخلیه واژن را تحت یک میکروسکوپ بررسی می کند.
عفونت قارچی واژن دختر

دختران من ممکن است عفونت های واژن مانند زنان متاهل داشته باشند و این به هیچ وجه شگفت انگیز نیست. تنها شایع بودن این بیماری در دختران کمتر است، اما این به این معنی نیست که این طور نیست، زیرا عوامل قارچی می توانند از راه های مختلف رشد کنند و پیدا کردن تولید مثل در محل. قارچ ها یکی از میکروارگانیسم هایی هستند که در منطقه واژن زندگی می کنند اما به طور معمول بیماریزا نیستند زیرا محیط طبیعی واژن اسیدی است و گیاه طبیعی یا میکروب های فعال غیر بیولوژیکی منطقه اجازه نمی دهد که قارچ ها کار کنند، به دلایل مختلف گیاهان طبیعی ناپدید می شوند و محیط اسیدی تجزیه می شود؛ شرایط رشد و ضرب قارچ ها فراهم می شود و فعالیت آنها در ناحیه واژن نشانه هایی از قبیل خارش و سطح بالای مدفوع را ایجاد می کند. این عفونت می تواند ناشی از گرمای شدید، رطوبت بالا، بارداری، مصرف قرص ضد بارداری، دیابت، شستن شلوار و آستین کوتاه، لباس پوشیدن و لباس های فانتزی است که از مواد شیمیایی، سن، استرس زیاد، عدم رعایت بهداشت و جایگزینی به موقع لباس زیر، ضعف سیستم ایمنی به دلایل مانند استفاده طولانی مدت از داروها، به ویژه آنتی بیوتیک ها، استفاده از داروهای سرکوبگر و غیره.
عفونت قارچی واژن در کودکان

دختران همچنین می توانند عفونت واژن را نیز داشته باشند، همانند کسانی که به بزرگسالی رسیده اند که در کودکان بسیار کمتر است. هنگامی که مادر مراقبت مناسب کودک را نداشته و پوشک و لباس های کودک را در زمان مناسب تغییر نمی دهد، می تواند باعث ایجاد عفونت کودک شود که می تواند نشانه ای از سوزش و خارش در کودکان باشد و در صورت مشاهده این، کودک باید برای درمان به پزشک مراجعه شود تا مشکلات جدیتری ایجاد نشود.

  • علی صفایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی